Terug van weggeweest!

Hoi!

Dat is een tijd geleden, het heeft even een poos stil gelegen op onze blog, mede door school en andere zaken.
Maar we gaan een door start maken en zijn er weer helemaal klaar voor!

welcome-back

Ik ga meteen maar beginnen met mijn buit van het Boekenfestijn in Nieuwegein.
Zelf was ik er nog nooit geweest omdat het eigenlijk altijd ver weg was en met een kindje is het niet altijd mogelijk om overal heen te reizen.
Deze keer kon ik het niet laten gaan dus samen met een vriendin gingen we gewapend met de kinderwagen en luiertas de bus in.
Na nog een end lopen waren we er en ik moet zeggen dat het heel rustig was, achteraf hoorde ik ook dat het het kleinste Boekenfestijn was.

Goed begin dacht ik zo!
Zo kan ik nog even inkomen voor September want dan is het Boekenfestijn weer in Utrecht en dan ga ik natuurlijk helemaal los.

Mijn budget was klein (20 euro) maar ik heb 5 boeken weten te scoren voor 18 euro! *happy dance*
Ik ging ook wel heel gericht voor de Engelse boeken en ben heel blij met mijn buit.

11041599_1084084844950329_4028624231320577320_n

Het zijn allemaal boeken die ik al heel lang op mijn verlanglijstje had.
Vooral Between the Lines van Jodi Picoult stond er al 2 jaar op en ik heb dit boek ook nog eens in Hardcover gescoord!
(“Het verhaal gaat over een meisje dat verliefd wordt op een karakter uit een boek, als hij ineens tot leven komt moeten ze een manier vinden om hun werelden bij elkaar te brengen”. Nou dat is volgens mij de droom van elke vrouwelijke en mannelijke lezer toch?)

Unearthly, Panic en Throne of Glass stonden ook erg hoog op de lijst dus ik ben erg blij.
Changeling heb ik op aanraden van die vriendin gekocht dus ik ben erg benieuwd want ik hoor er goede dingen over.

Van deze boeken zullen er zeker snel Reviews aankomen.

Tot snel!

Xxx Kimberley

8 gedachtes over “Terug van weggeweest!

    • Haha ja met 3 meiden die naar school gaan en een alleenstaande (kneuzen) moeder is het toch best druk. Maar het gaat helemaal goed komen 🙂 En nu ga ik naar de boekenwinkel rennen voor het eerste deel van Gone hoor Joost ;p

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

