Grote December Boekhaul

Hoi! Er gebeurt momenteel niet zo veel op onze blog, maar geloof me, dat komt wel weer. Ikzelf kom de laatste tijd niet veel aan lezen toe, vooral door schooldrukte met toetsweken etc. Maar nu is het vakantie, dus ik hoop weer volop te gaan lezen.

En dat moet wel lukken, gezien de hoeveelheid boeken die ik in december heb gekocht en gekregen.

IMG_6416

41 boeken. Hoeveel?! Eenenveertig boeken… Ik schaam me er bijna voor. Bijna dan, hè. Mijn ouders waren niet blij. Maar ik wel. Voorlopig moet ik maar even wat minderen, al gaat dat moeilijk worden. Ik ben namelijk overgestapt op Engelstalige boeken. Het is goedkoper en in de origineel taal. Daarom verkoop ik een heleboel van mijn Nederlandse boeken. Daar verdien ik weer geld aan, waar ik weer nieuwe Engelstalige boeken van koop 🙂

Ik zal laten zien welke boeken ik allemaal heb gekocht of gekregen.

IMG_6403 IMG_6410 IMG_6414

Ik heb vier box sets gekocht. Van The Maze Runner, Divergent, Shiver en The Selection. De meeste van deze boeken moet ik nog lezen. Ik ben vooral blij met de Divergent hardcovers. Ze zijn zooo mooi!

Ook heb ik de gehele Wings serie gekocht. Ik hou van deze serie! Vooral omdat er elfen in zitten, mijn favoriete wezens! Spells is trouwens een gesigneerd exemplaar! Verder nog Cruel Beauty, een retelling van Beauty and the Beast, mijn favoriete sprookje. Deze had ik al gelezen, maar wilde ik al heel hebben. Opposition van Jennifer L. Armentrout is het vijfde deel van de Lux serie, waar ik nog drie delen uit moet lezen. Starcrossed heb ik gekocht, omdat dit boek me vaak aangeraden werd en het me ook wel heel erg aansprak.

IMG_6405 IMG_6409 IMG_6406

The Raven Cycle van Maggie Stiefvater! Deze serie heb ik van Sinterklaas gekregen. Het eerste boek was geweldig en ben ik nu aan het herlezen voordat ik aan het veelbelovende tweede deel begin. Het eerste deel van Mara Dyer heb ik ook al gelezen en vond ik ook erg goed, dus ik ben benieuwd naar de andere delen. En dan nog de laatste twee delen van Heroes of Olympus. Ik ben nog maar bij deel twee van deze serie, maar er was een leuke actie op Bol.com… Ik kon het weer niet laten.

IMG_6415 IMG_6407 IMG_6413

De twee boeken van Simone Elkeles heb ik al gelezen. Haar boeken zijn allemaal zo leuk, echte aanraders! Perfect Chemistry heb ik gekregen met lootjes trekken bij Zon en Maan. Vervolgens de hele The Mortal Instruments serie en The Bane Chronicles van Cassandra Clare. Ik moet echt snel verder met City of Lost Souls, maar het lukte niet echt… Hades en Heaven moet ik ook nog lezen, maar wilde ik ook nog hebben.

Het komt er eigenlijk op neer, dat ik nog heel veel boeken wilde hebben. En dit is nog maar een deel van mijn verlanglijstje. Gelukkig is dat lijstje door deze maand al wel wat geslonken…

Veel van deze boeken zijn ook in het Nederlands te vinden. Maar welke boeken hiervan vind jij nou echt leuk? En welke boeken kende je al en lijken je, ongeacht of ze Nederlands of Engels zijn, nou echt leuk? Ik ben benieuwd 🙂

5 gedachtes over “Grote December Boekhaul

  1. De boeken van Maggie Stiefvater vind ik erg goed, de boeken van The Raven Cycle heb ik allemaal al gelezen en ik ben ook The Wolves of Mercy Falls op dit moment aan het lezen. The Retribution of Mara Dyer heb ik ook klaar staan en de boeken van Cassandra zijn ook erg gaaf. En Wings, Perfect Chemistry, de Divergent Serie (- het boek over Four) en de Selectie serie heb ik ook gelezen.

    Like

  2. Maze Runner, Divergent, The Raven Cycle, The Mortal Instruments en Heroes of Olympus heb ik ook en zijn erg goed. Heb net Heroes of Olympus uitgelezen en ik ben nu echt een wrak geworden haha, het einde was zo… wow…. Veel leesplezier, kijk uit naar al je recensies 🙂

    Like

Geef een reactie

