Review: Light Shadows, (Dark Light, #3) – S.L. Jennings

  • Pageflex Persona [document: PRS0000038_00073]Titel: Light Shadows (Dark Light, #3)
  • Auteur: S.L. Jennings
  • Uitgeverij: Createspace
  • Aantal bladzijden: 352
  • Taal: Engels
  • Genre: New Adult, Paranormaal, Romance
  • Waardering: ♥♥♥♥♥

Twenty-one years ago, Gabriella’s life was stolen from her before it even began. 

Orphaned at birth and encompassed in a fortress of lies to protect her identity, she never truly understood her purpose on this earth. But now that she has ascended, embracing her destiny, the ghosts of her past have come back to haunt her.

Even with insurmountable power running through her veins, part of Gabriella is irreparably broken. And with old enemies working to destroy the tiny shred of normalcy she has left, she’ll be forced to face the ugly truth about Dorian, the man she chose to love despite his darkness.

Everything she loved is a lie, and everyone she thought she knew is a stranger. And now that Gabriella is about to be thrust into the battle of her life, she discovers that she may be fighting for the wrong side.

Ik heb zo lang gewacht tot ik het laatste deel van Dark Light kon lezen. Dus toen ik eindelijk begon met lezen, kon ik neer meer stoppen! Maar ondanks mijn opwinding dat ik eindelijk Light Shadows in mijn handen had, vond ik het ook erg jammer om dit boek te lezen. Het is het laatste deel, dus zodra ik hem uit had wist ik dat het verhaal van Gabriella en Dorian af was gelopen. Ik moet zeggen dat ik Dorian, Nikolai en Gabriella zal missen. S.L. Jennings heeft een geweldig verhaal geschreven!

Nadat Gabriealla ascend, keert ze terug naar Dorian om de verassing van haar leven te vinden. Haar vader Alexander staat voor de deur, levend en wel. Na jaren ondergedoken te hebben keert hij terug naar Gabriella. Maar dat betekent niet dat alles over is. Het verhaal begint nog maar net.

Vanaf het moment dat haar vader terug gekeerd is, sterven er mensen om haar heen. En het ziet ernaar uit dat iemand Gabriella en de mensen van wie ze houdt dood wil hebben. Maar ze staat er niet alleen voor, Dorian, Nikolai, Alexander en Morgan doen er alles aan om haar veilig te houden.

Ook al vechten ze zij aan zij, het zal moeilijk worden om hun vijanden te verslaan. Vooral met Stavros en Aurora die hun elke stap in de gaten houden, klaar om toe te slaan.

De uiteindelijke vraag is: kan Gabriella de profetie vervullen of is het de einde van de wereld?

Toch is dit niet het enige waar Gabriella zich zorgen over moet maken. Wat als ze gevoelens heeft die ze eigenlijk niet zou moeten voelen, en zij en Dorian en er alles aan moeten doen om hun volgende probleem te overwinnen. Een probleem die hun liefde voor elkaar kan vernietigen.

Vanaf het begin houdt dit boek je vast. Na het lezen van Light Shadows zal je nog meer van de karakters houden dan je al deed (waardoor het moeilijker wordt om afscheid te nemen). Er zitten momenten in dit boek dat je gaat huilen, en ja, ook ik heb mijn traantjes laten lopen. Maar het is het waard, elk woord dat je leest is het waard. Wat een geweldig boek is dit. En als je deel één nog niet hebt gelezen, dan mis je echt wat in je leven. Dus ik zou zeggen, begin zo snel mogelijk met lezen!

Because its not the end, its just the beginning…

An epic end, from an epic book.

1. Dark Light.
2. The Dark Prince
2.5. Nikolai
3. Light Shadows

dark-light-seriesnikolai

Geef een reactie

