Mijn Boekenkast (Eline)

Deze week gaan we een kijkje nemen in mijn heiligdom, mijn boekenkast! Ik heb één regel en dat is dat NIEMAND aan mijn boeken mag zitten….

Geheel

Nou dit is het, mijn geweldige boekenkast. Hij staat op mijn slaapkamer naast mijn bed sinds afgelopen februari. Mijn vader heeft hem speciaal gebouwd voor mijn verjaardag. Ik kon mijn boeken namelijk niet meer kwijt en het stapeltje op de grond werd alsmaar groter.

Ik heb vooral Young Adult en Stephen King boeken in mijn kast. Het zijn allemaal Nederlandse boeken, er zullen hooguit twee á drie boeken Engels zijn. Dit komt omdat ik een reader heb waar al mijn Engelse boeken opstaan (rond de 300 boeken). Uiteraard komen er binnenkort Engels boeken bij (aangezien mijn lievelingsseries in het Engels zijn en die moet ik gewoon in het paperback hebben).

Geheel2

Dit is de Young Adult afdeling. Elke morgen als ik wakker word, is dit het eerst wat ik zie, dus het uitzicht is perfect!

Ya2

Mijn boeken zijn op een speciale manier gesorteerd. De vampier boeken staan bij elkaar net zoals de engelen boeken bij elkaar staan enzovoort, (alhoewel binnenkort wel een keer opnieuw mag beginnen aangezien er laatst weer veel nieuwe boeken bij zijn gekomen en gaan komen).

Onderin zie je Twilight waar het allemaal mee begon, en net niet in beeld staat Violet en Herfstroos van Abigail Gibbs. Op de tweede plank aan de rechterkant staan de boeken van Cate Tiernan. De Onsterfelijke liefde trilogie en Wicca.

De kostbaarste boeken in mijn boekenkast vind ik toch wel de boeken van Lauren Kate. Alle boeken zijn gesigneerd en ik heb zelfs de boeken van Fallen dubbel. Ik ben vorig jaar naar het YA evenement van Lauren Kate geweest en heb daar mijn boeken laten signeren, later heb ik nog een boxset van Fallen gewonnen die ook gesigneerd bleek te zijn.

YA1

Bovenaan zie je vooral Dystopie. The Hunger Games, Divergent, Touching Julliete-trilogie enzovoort.

YA3

Nou vanaf hier komen die nieuwere aanwinsten, zoals De 5e Golf en Soulmates van Holly Bourne wat ook echt een aanrader is. Aan het einde ben je in tranen als je dat boek leest!

YA4

Uiteraard staat ook Harry in mijn boekenkast, een serie dat niet mag missen. Naast Harry Potter staat The Selection trilogie, ook gesigneerd.

SK+ CH

En dan de laatste foto, mijn boeken van Stephen King en Charmed boeken. Aangezien ik vroeger helemaal gek was op Charmed.

Nou dit zijn alle boeken die momenteel in mijn kast staan. Binnenkort zal The Mazerunner erbij staan en ofcourse Afterlife <3! (En waarschijnlijk nog 100 meer).

3 gedachtes over “Mijn Boekenkast (Eline)

Geef een reactie

