Even voorstellen… Eline

Mijn naam is Eline, ik ben 20 jaar en een boekenworm. Mijn hele leven bestaat uit boeken en schrijven. Ik volg momenteel een opleiding tot redacteur wat mijn droombaan is! Ik wil later ook het liefst in England of Amerika boeken uit gaan geven.

Als klein kindje las ik altijd horror maar zodra ik Twilight had gelezen was ik verkocht. Ik was/ ben een Twihard, en na Twilight kwamen vele andere boeken. Vooral YA, New Adult en Dystopie. Ik heb een paar lievelingsseries  (alhoewel er heel veel mooie boeken zijn hoor):

  • Afterlife saga van Stephanie Hudson
  • Dark Light serie van S.L. Jennings
  • Fea Chronicles van Amelia Hutchins

Deze series zijn te gek en natuurlijk zal ik hier reviews overplaatsen!! Want iedereen moet deze boeken lezen!!

Naast lezen schrijf ik ook veel. Ik heb een boek geschreven die ik momenteel aan het herschrijven ben. Mijn droom is dat ooit één van mijn boeken wordt uitgegeven.

Ik hoop dat jullie gaan genieten van onze blog!

blogfoto

Geef een reactie

