TBR

Iedereen kent ze wel, de beruchte TBR (To Be Read) lijstjes.

Persoonlijk heb ik een best wel gigantische lijst, maar dat komt merendeels door Goodreads en alle leuke boeken die in Amerika uitkomen.
Ik ben dan ook gek op Engels lezen en heb meestal de boeken al gelezen voor ze uitkomen in Nederland.

Bij deze wil ik toch even laten zien wat voor mij de komende tijd op de planning staat!

11300302

Als eerste krijg ik morgen Alice in Zombieland binnen en ik moet zeggen dat ik hier toch wel heel erg enthousiast over ben.
Ik heb er hele goede dingen over gehoord en er zit schijnbaar een badboy in, dan ben ik dus al verkocht!

Grisha1SchimSchaduwCVRvoorCat

Schim en Schaduw, ook een boek dat ik morgen binnen krijg.
Deel 1 heb ik eigenlijk al gelezen in het Engels maar het is alweer een tijd terug en aangezien deel 2 hier in de boekenkast staat wil ik weer opnieuw aan de serie gaan beginnen.

20141110_203707

silber2

Silber 1 en 2.
Ook hier heb ik erg veel zin in, deel 1 heb ik vorig jaar gelezen en vond ik ge-wel-dig! En deel 2 stond al een tijd gereserveerd voor me.
Vandaag kwam die eindelijk uit dus deze valt morgen ook op de deurmat (de postbode neemt het me vast niet in dank af)

20141110_203632

Endgame staat al een tijd op de lijst van de boekenclub waar ik lid van ben.
We willen met z’n allen de puzzel gaan kraken en proberen op te lossen!

20141110_203728

Starcrossed is Engels maar ik heb er goede berichten over gehoord dus deze mag ook zeker niet ontbreken in mijn lijst voor de komende tijd en de Godinnen Test trilogie heb ik compleet dus die kan ik dan in 1x doorlezen.

20141110_203749

En als laatste de Verloren Prins en Fangirl.
Ja *schaam schaam* ik heb Fangirl nog niet gelezen maar die staat dan ook wel bovenaan de lijst en de Iron Fey serie van Julie Kagawa is een mustread, aangezien ik die helemaal uitgelezen heb gaan we verder met de volgende delen.

Dit vind ik persoonlijk al een flinke kluif om de komende tijd te gaan lezen maar mijn boekenkast staat vol met nog veel meer boeken die gelezen moeten worden.
Eerst maar eens de tijd zien te vinden!

il_570xN.644261625_ps2n

Wat staat er bij jullie op de agenda om de komende tijd te lezen?

x Kimberley!

5 gedachtes over “TBR

  1. Ahhh super leuk Kim! Ik ben trouwens de Amy van Shadow & Bone en van Amy & Roger haha! Ik volg jullie al op bloglovin, zouden jullie dat terug willen doen? *kijkt lief aan*
    Ziet er al top uit dames!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

