Even voorstellen… Elke

asd

‘Sup guys!

Mijn naam is Elke, en ik ben zeventien jaar geleden op deze aarde gekomen als een mini-mensje! Toen ik een klein meisje was hield ik al van boeken, en dat doe ik nog steeds. Mijn liefde voor boeken is met ieder jaar gegroeid, en nu ben ik dus dit blog begonnen met Jacolien en Kimberley! Ik kan niet wachten om mijn booklove met iedereen te delen!

Nu, even wat over mezelf.

Zoals ik al zei, ben ik zeventien jaar oud en hou enorm veel van lezen. Wat voor soort boeken? Vooral Young Adult en historische romans vind ik fantastisch, maar als een boek gewoon goed is, kun je me er gewoon voor wakker maken, wat het genre ook is. Niemand mag me ooit vragen om mijn lievelings boeken op te noemen, want dat ik kan ik simpelweg gewoon niet doen.

“WIE VRAAGT ER NOU ZOIETS? DAT IS HETZELFDE ALS JE LIEVELINGS KIND KIEZEN OF ZO.”

– Elke (vandaag)

*ahum*

Anyways, het eerste boek dat mijn obsessie startte was  ‘Eclipse’ door Stephenie Meyer. Ja, echt waar. Ik las eerst het derde boek, totdat ik me realiseerde dat het echt het derde boek was en niet het eerste. Dus mijn liefde voor lezen begon met de Twilight serie en is daarna alleen maar groter geworden. Ik heb al heel erg veel boeken gelezen, Harry Potter, Vampire Academy, Eragon, Fallen… enzovoorts. Maar er zijn nog ongeveer vijftig boeken die ik nog móét lezen (omdat ze misschien al heel lang in mijn boekenkast staan *kuch*)

Een andere passie van me is schrijven. Schrijven is echt iets waar ik me helemaal in kan verliezen, vooral als ik luister naar mijn favoriete muziek. (Ed Sheeran, Thirty Seconds To Mars, My Chemical Romance, OneRepublic, Bastille, Imagine Dragons, You Me At Six… enzovoorts) Ik zou het ook heel erg leuk vinden als jullie mijn boeken zouden lezen, want ik post ze namelijk op wattpad onder de naam: Silverstake. Ik schrijf in het Nederlands en in het Engels, en ik hoop echt dat mijn boeken ooit net zo populair zijn als die van J.K. Rowling of Dan Brown. Hoe gaaf zou dat zijn?

Nou, hier waren een paar dingetjes over mezelf. Hopelijk gaan jullie net zo genieten om dit blog te lezen, als ik er van ga genieten om het te schrijven met Jacolien en Kimberley. 😉

x

Elke

rome

O ja, dit ben ik dus. Bij het Pantheon ^^

 

Geef een reactie

