Even voorstellen… Kimberley

book-keep-calm-read-read-a-book-read-keep-calm-book-Favim.com-72345

Niks is meer waar dan het bovenstaande!

Ik zal me even voorstellen,

Ik ben Kimberley (25 jaar) en een alleenstaande moeder.
Omdat het zo druk is overdag probeer ik wel alle vrije momenten aan te grijpen om te lezen en in de avonden nog voor het slapen gaan.

Ik lees het liefste YA, New Adult, Dystopia en ik ben een hopeloze romanticus.
Een happy ending is een must!

Verder kan je me veel vinden achter Goodreads om te speuren naar nieuwe boeken en natuurlijk ook naar winacties en andere leuke blogs!

Hier in dit ontzettende leuke team met meiden proberen we er een leuke blog van te maken, hopelijk vinden jullie dat ook!

xxx Kimberley

20141117_095212

Geef een reactie

