Even voorstellen… Jacolien

d0befcd40bd73adebb8f766031d31c2e
Hoi! Ik ben Jacolien. Ik ben 16 jaar oud en ik hou natuurlijk van lezen Ik vind het leuk om mijn liefde voor lezen met anderen te delen, dus vandaar deze blog!
Ik lees al jaren. Ik begon met alleen fantasie, maar naarmate ik ouder werd, begon ik ook meer van de young adult en romantiek genres te houden. Maar het startte voor mij allemaal al op vroege leeftijd, door fantasy tekenfilms op tv te kijken en door vaak naar de bibliotheek te gaan.


Ik ben een grote Harry Potter fan, van de boeken en de films. Ik was 10 jaar toen ik voor het eerst kennismaakte met de Harry Potter wereld. Ik besloot de eerste vijf films te zien en dat was het moment waarop ik verliefd werd op J.K. Rowlings creatie. Na die films te hebben gekeken, ging ik de boeken lezen (wat ik nu nooit zou doen, eerst films, daarna boeken…). Ik vocht, lachte en huilde met Harry… Ik denk dat ik mezelf een een trotse fan kan noemen.
Genoeg over mijn obsessie met Harry Potter, ik heb genoeg andere favorieten! Ik hou ook van Percy Jackson, De Hongerspelen, Academicus Vampyrus en The Mortal Instruments. Ik vind boekverfilmingen, zoals The Hunger Games, Divergent en The Fault in our Stars, ook erg leuk en daar zal ik dan ook nog wel eens over bloggen.
Ik heb erg veel zin in het actief zijn op deze blog en in de bloggerswereld en ik hoop dat jullie dit blog leuk vinden!

Geef een reactie

